Χρόνος Απόκρισης Υπηρεσιών Πληροφοριών Καταλόγου (Κ01).
Βάσει της απόφασης με αριθ. ΑΠ. 621/011/27-09-2011 (ΦΕΚ 2417/Β/1-11-2011) της ΕΕΤΤ σχετικά με τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων Δεικτών Ποιότητας από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών :
Παρακάτω παρατίθεται ο σχετικός πίνακας με στον οποίο περιγράφονται οι δείκτες ποιότητας Υπηρεσιών Πληροφοριών Καταλόγου της εταιρείας μας:
Χρονική Περίοδος Συλλογής Δεδομένων : 01/07/2024 έως 31/12/2024.
Αριθμός υπηρεσίας τηλεφωνικού καταλόγου | Μέσος χρόνος απόκρισης (sec) | Χρόνος απόκρισης (50ό εκατ/ριο) (sec) | Χρόνος απόκρισης (95ό εκατ/ριο) (sec) | Ποσοστό κλήσεων (%) που απαντώνται εντός 20 sec |
---|---|---|---|---|
11880 | 18,26 | 11 | 62 | 83,9 |