Δείκτες Ποιότητας

Χρόνος Απόκρισης Υπηρεσιών Πληροφοριών Καταλόγου (Κ01).

Βάσει της απόφασης με αριθ. ΑΠ. 621/011/27-09-2011 (ΦΕΚ 2417/Β/1-11-2011) της ΕΕΤΤ σχετικά με τη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων Δεικτών Ποιότητας από τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών :

Παρακάτω παρατίθεται ο σχετικός πίνακας με στον οποίο περιγράφονται οι δείκτες ποιότητας Υπηρεσιών Πληροφοριών Καταλόγου της εταιρείας μας:

Χρονική Περίοδος Συλλογής Δεδομένων : 01/07/2024 έως 31/12/2024.

 

Αριθμός υπηρεσίας τηλεφωνικού καταλόγου Μέσος χρόνος απόκρισης (sec) Χρόνος απόκρισης (50ό εκατ/ριο) (sec) Χρόνος απόκρισης (95ό εκατ/ριο) (sec) Ποσοστό κλήσεων (%) που απαντώνται εντός 20 sec
11880 18,26 11 62 83,9