Διακρίσεις

Gold και Grand Effie για την καμπάνια «Το τηλέφωνο του λαού» του 11880

Το 11880 έλαβε ακόμα μία τιμητική διάκριση στα βραβεία αποτελεσματικότητας Effie Awards Hellas 2010 για την καμπάνια «11880 Το τηλέφωνο του λαού», στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 30 Ιουνίου στο Περιστύλιο Ζαππείου.

Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μίας καμπάνιας. Αναδεικνύουν τις ιδέες που γεννήθηκαν από την έρευνα, τη στρατηγική σκέψη στο μάρκετινγκ, τη δημιουργική στρατηγική στην επικοινωνία και έφεραν αποτελέσματα που έκαναν τη διαφορά, βραβεύοντας τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά, στόχους μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Από τις 13 συμμετοχές στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες / Τεχνολογία / Άλλα αναλώσιμα, οι 7 προκρίθηκαν στη shortlist και οι 3 βραβεύθηκαν. Στην καμπάνια «11880 Το τηλέφωνο του λαού» της Newsphone, που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η Pollen Advertising, απονεμήθηκε το Gold Effie, αφήνοντας της δεύτερη θέση την καμπάνια «Απ’τη ζωή βγαλμένα» του ΟΤΕ (MacCann Erickson Athens) και στην τρίτη την καμπάνια «Φαντάρος» της Cosmote (Bold Ogilvy).

To Gold Effie που απονεμήθηκε στην καμπάνια μας «11880 Το τηλέφωνο του λαού», ήταν μόνο το πρώτο βήμα, καθώς στη συνέχεια της απονεμήθηκε και το Grand Effie, το οποίο είναι η ύψιστη διάκριση του θεσμού και απονέμεται στην αποτελεσματικότερη καμπάνια μεταξύ αυτών που έλαβαν Gold Effie στην κατηγορία τους.

Χάλκινο βραβείο – Ermis Awards

Το 11880 έχει λάβει και το χάλκινο βραβείο στα Ermis Awards 2007 για τη διαφημιστική καμπάνια «Ρεμπέτες», ανάμεσα σε συνολικά 33 συμμετοχές στην κατηγορία «εκστρατείες». Η βράβευση αυτή επισφράγισε τόσο την ευρηματικότητα και πρωτοττυπία της διαφημιστικής δημιουργίας, όσο και την αισθητική και εκτελεστική της αρτιότητα. Παράλληλα, αποδεικνύει ότι η διαφήμιση ως μέρος μιας σωστά στοχευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής αποτελεί ισχυρό όχημα, το οποίο συντελεί ουσιαστικά στην εμπορική επιτυχία ενός brand.

Αργυρό βραβείο – Effie Awards

Στα Effie Awards 2006, το 11880 απέσπασε την τιμητική διάκριση του αργυρού βραβείου για την καμπάνια «Τηλεφωνικός κατάλογος και γιαγιά ετών 80». Οι συμμετοχές στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες/ Τεχνολογία/ Εξοπλισμός Γραφείου/ Άλλα αναλώσιμα ήταν συνολικά 25. Η βράβευση αυτή αποδεικνύει ότι η εφαρμογή μιας σωστά στοχευμένης επικοινωνιακής στρατηγικής μπορεί να υποστηρίξει αποτελεσματικά ένα νέο πάροχο υπηρεσιών τηλεφωνικού καταλόγου, ώστε να κατακτήσει ένα σημαντικό μερίδιο αγοράς, καταγράφοντας μια πρωτοφανή εμπορική επιτυχία μέσα σε διάστημα μόλις 5 μηνών.