Νέα διπλή διάκριση του 11880 στα Effie Awards

Η Newsphone έλαβε ακόμα μία τιμητική διάκριση στα βραβεία αποτελεσματικότητας Effie Awards Hellas 2010 για την καμπάνια «11880 Το τηλέφωνο του λαού», στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε χθες στο Περιστύλιο Ζαππείου.

Τα βραβεία Effie αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τιμητικές διακρίσεις στο χώρο του μάρκετινγκ και της επικοινωνίας και έχουν παγκοσμίως αναγνωριστεί ως τα μοναδικά βραβεία αποτίμησης της αποτελεσματικότητας μίας καμπάνιας. Αναδεικνύουν τις ιδέες που γεννήθηκαν από την έρευνα, τη στρατηγική σκέψη στο μάρκετινγκ, τη δημιουργική στρατηγική στην επικοινωνία και έφεραν αποτελέσματα που έκαναν τη διαφορά, βραβεύοντας τη στρατηγική σκέψη, τη δημιουργική της έκφραση και τα αποτελέσματα σε σχέση με σχέση με τους προκαθορισμένους κάθε φορά, στόχους μάρκετινγκ και επικοινωνίας.

Από τις 13 συμμετοχές στην κατηγορία Τηλεπικοινωνίες / Τεχνολογία / Άλλα αναλώσιμα, οι 7 προκρίθηκαν στη shortlist και οι 3 βραβεύθηκαν. Στην καμπάνια «11880 Το τηλέφωνο του λαού» της Newsphone, που εμπνεύστηκε και υλοποίησε η Pollen Advertising, απονεμήθηκε το Gold Effie, αφήνοντας της δεύτερη θέση την καμπάνια «Απ’τη ζωή βγαλμένα» του ΟΤΕ (MacCann Erickson Athens) και στην τρίτη την καμπάνια «Φαντάρος» της Cosmote (Bold Ogilvy).

To Gold Effie που απονεμήθηκε στην καμπάνια μας «11880 Το τηλέφωνο του λαού», ήταν μόνο το πρώτο βήμα, καθώς στη συνέχεια της απονεμήθηκε και το Grand Effie, το οποίο είναι η ύψιστη διάκριση του θεσμού και απονέμεται στην αποτελεσματικότερη καμπάνια μεταξύ αυτών που έλαβαν Gold Effie στην κατηγορία τους.

Κατά την παραλαβή του ύψιστου βραβείου της βραδιάς από τον κ. Ευστράτιο Απέργη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Newsphone, ο ίδιος ευχαρίστησε το κοινό για την εμπιστοσύνη και την προτίμηση που δείχνει στην υπηρεσία μας, το 11880, όλους τους συντελεστές, εργαζόμενους, συνεργάτες που καθημερινά συμβάλλουν στην διατήρηση της υψηλής ποιότητας της υπηρεσίας μας και αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της επιτυχίας, αλλά και την ομάδα της Pollen Advertising που σκέφτηκε και πραγματοποίησε με επιτυχία την εν λόγω καμπάνια.

Κοινοποιήστε